Back to All Events

There is no digital strategy, just strategy in a digital world

  • RAET 38 Plotterweg Amersfoort, UT, 3821 BB Netherlands (map)

De grootste driver van digital is de verandering van klantgedrag. Door het gebruik van web, mobiel, social en search hebben klanten meer informatie dan ooit over reputaties, merken, alternatieven, etc.

Raet heeft zichzelf in deze verandering durven te innoveren naar een nieuw merk. Patrick Aalbers, CMO van Raet, neemt ons mee in marketing en branding strategie in zijn digitale wereld.

Patrick Aalbers, CMO
Merkinnovatie, het organiseren van verandering. Patrick vertelt over een veranderende markt en klantperceptie en hoe het merk een stuwende kracht is in de organisatie en marketing strategie.

Maartje Grossouw, Manager Corporate Communications
Merkontwikkeling, hoe doe je dat? Maartje laat zien hoe het merk tot stand is gekomen door co-creatie en hoe de uitrol en verankering van het merk gestalte krijgt in de organisatie en daarbuiten.

 

 

Earlier Event: October 4
GDPR voor marketeers